Az én kedvenc filmem

2020.03.10

    Ebben a fogalmazásban a Két lépés távolságról fogok írni.
    Nekem azért tetszett ez a film, mert szerintem elgondolkodtató, hogy vannak emberek, akik nem tudják megérinteni egymást egy betegség miatt, ez esetben pedig a cisztás fibrózisról van szó. Ez a film arról szól, hogy van két tinédzser, akik a cf-es betegségben szenvednek. Igazából nem szeretném elmondani a részleteket, csak a számomra érdekesebb dolgokat. A filmben elhangzott egy olyan mondat, hogy: ,,még csak meg sem érinthettem és úgy halt meg". Szerintem ez a mondatban nagyon elgondolkodtató mert én el sem tudnám képzelni, hogy valakit úgy veszítsek el, hogy ahhoz az illetőhöz nem értem hozzá. És mint minden filmben a két szerelmes tini egymáshoz ér. Én ezért ajánlom ezt a filmet mert szerintem nagyon elgondolkodtató az alap történet és mert én szeretem a romantikus filmeket. 
    ,,Ha tudod, akkor öleld meg a szeretteidet."

                                                                                                                                                       káposzta

© 2019 Könyvtérítő. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el