Az én kedvenc költőm

2020.03.16

    Ebben a fogalmazásban az én kedvenc költőmről fogok írni.
    Az én kedvenc költőm Kiskőrösön született 1823. január 1-én.A szülei neve: anya Húrz Mária, apja Petrovics István. Foglalkozásaköltő, műfordító, színész, író iskolái Budapest-Fasori Evangélikus Gimnázium, Piarista Gimnázium, Pápai Református Kollégium. Álneve Rónai Sándor és Andor Deák. Házastársa Szendrey Júlia. Egy gyereke volt, Petőfi Zoltán. Halálának oka: a segesvári csatában esett el ismeretlen körülmények között.
     Ez az én költőm. Az én költőm neve: Petőfi Sándor

                                                                                                                                                        Hungary

© 2019 Könyvtérítő. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el