Egy számomra fontos dolog

2020.03.10

     Nekem az egyik fontos dolog hogy az életemben valamilyen szinten benne legyen a sport.
     A sport azért jó dolog mert segít jó állapotban tartani a testet, és ha csak futunk vagy bármi mást, "ki tudjuk kapcsolni az agyunkat" és kicsit szabadabbak lehetünk. Én azért szeretek sportolni, mert jó érzés, amikor büszke vagyok magamra, hogy igenis megcsináltam. Amikor focizok, mindig rájövök, hogy azért is szeretek focizni, mert a barátaimmal kehetek, és jól érezhetem magam.
     Remélem, mindig lesz időm sportolni, mert ez egy jó dolog.

                                                                                                                      Csimbókusz 

© 2019 Könyvtérítő. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el