Fontos dolgok az életemben

2020.03.10

    Számomra nagyon sok minden fontos.
    De mivel a 24 órából 8 órát iskolában vagyok, így az lett 16óra, 8óra az egészséges alvás, de én 6órát alszok, mert tanulok az iskolába ami 30 perc igazából. Marad 9,5 órám, amiből 1 órát a családommal vagyok, 30 perc míg eszek, szóval marad 8 órám. Ezt az órát magamra fordítom, és itt jönnek a számomra fontosak az életemben: az olvasás... meg a barátokkal való chathelés is az. Nagyon nincs időm ezeket csinálni, mert tanulok, ami most fontosabb számomra. De nyilván a szeretet, bizalom és az odafigyelés is fontos. Ami még nagyon fontos számomra, azok az idézetek, majdnem mindenhez van egy idézet, amit ne tudnék, és én ezeket nagyon szeretem keresni meg az életben minél többször használni. Ha már az idézeteknél tartok, nekem ezek a kedvenc idézeteim: ,,talán a zene véget ér, de a dallama megmarad", ,,Szomorú, hogy néha az az ember, aki a legszebb emlékeket adta, egyik pillanatról a másikra egy emlékké válik".
    Még nagyon sok fontos dolgot feltudnék sorolni, ami nekem fontos, de azok már olyanok, hogy szeretet, becsület és még sok minden, ami egy normális ember számára fontos.

                                                                                                                                                      vadkacsa

© 2019 Könyvtérítő. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el